Saturday, July 26, 2014

Primele confesiuni ale unei „dependente” de cărți

M-am gândit mult timp cum ar trebui să încep postarea aceasta, care va ramâne aici, în arhiva blogului, pentru totdeauna și pe care oamenii o vor citi gândindu-se la ce fel de persoană sunt. Nu am știut ce să scriu, așa că am hotărât să mă prezint, fiindcă „așa este frumos”. 

Numele meu este Alexandra și am (aproape) 19 ani. Printre alte lucruri, cititul este o pasiune de-a mea, iar în ultimul timp aș putea spune, am ajuns „dependentă” de cărți. Nu în sensul propriu al cuvântului, căci aș putea trăi fără a citi, dar nu-mi doresc asta.

Pentru că ce poate fi mai frumos decât să deschizi o carte, și în câteva minute să fii într-un alt timp, într-un alt loc, să fii o altă persoană și să uiți de tot?  Nimic, corect?

Așadar am hotărât să-mi fac un blog unde să-mi împărtășesc „experiența literară” cu cei interesați. Dacă citești asta, înseamnă că ești interesat/ă, sau că te-am bătut la cap până ai citit, și oricare ar fi cazul, îți mulțumesc fiindcă ești aici. 

Deci, ca să nu mai pierdem mult timp, spor la citit! 

No comments:

Post a Comment