Sunday, August 31, 2014

New month, new challenge

Vine septembrie și începe în mod oficial toamna! Cei ce mă cunosc știu că ăsta este anotimpul meu preferat și că abia așteptam să vină.

Mâine, luni, 1 septembrie aduce un nou capitol pentru toți, din punctul meu de vedere. Este început de săptămână, început de lună, început de anotimp și pentru mulți dintre cei pe care-i cunosc și iubesc, un nou pas spre o aventură care începe în luna octombrie.

Mi se întâmplă rar să fiu pozitivă așa că m-am gândit ca luna asta să aducă ceva nou și pe blog și pagina de facebook.

Ceea ce aveam în minte este ceva fun și interesant care să includă mai multă lume și care să ne ajute să ne facem prieteni noi. Căci vorba aceea, să vezi pe cineva citind o carte care-ți place este o carte recomandând o persoană.

Deci iată de aveam în minte: un bookchallenge de 30 de zile. În fiecare zi a lunii septembrie voi posta, atât pe blog cât și pe facebook, „tema” zilei (cartea preferată, cartea cea mai tristă, etc.).

Articolul de pe blog va fi însoțit de o recenzie sau măcar câteva cuvinte despre cartea respectivă sau autorul menționat. Postările de pe facebook vor fi însoțite de tagurile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic, pe care vă învit să le folosiți în cazul în care-mi acceptați provocarea astfel încât să putem vedea toți cărțile voastre preferate.

Ca în cazul provocării cu cele 10 cărți preferate ce a circulat pe facebook, vă învit să-i nominalizați și pe prietenii voștri la #30DaysBookchallenge din luna septembrie ca să vedeți cât de multe aveți în comun.

Puteți fi la curent cu tema zilei și cu ce cărți și autori îmi plac mie, dar și cu cine mi-a acceptat provocare pe blog, pe pagina de facebook dar și pe twitter mai nou.

Aproape că uitasem, în principal challange-ul funcționează astfel: eu dau tema, cei ce-mi acceptă provocarea postează titlul cărții preferate sau autorul și așa mai departe ( de preferat însoțite de hashtagurile menționate ), and we all have fun. Dacă alegeți ca pe lângă titlu să spuneți și ceva cuvinte despre carte, o să „sharuiesc” cele mai frumoase postări pe facebook/ twitter.

Mi-ar fi plăcut să ofer și premii dar vorba aceea, e criză. Promit să vin cu ceva nou în luna Octombrie maybe?

Toate acestea fiind spuse, mi-ar plăcea să-i provoc în mod deosebit pe Bookaholicii mei dragi (alăturați-vă grupului aici), dar și blogurile mele preferate, Bianca2bCărți cu colți & Healthy reading, pe care vă recomand să le urmăriți.

Spor la citit, bookaholici! 


No comments:

Post a Comment