Wednesday, September 10, 2014

The „Asking Books” Tag


Am primit o provocare de la Healthy Reading care probabil s-a gândit să se răzbune pentru #30DaysBookchallenge. Provocarea are ca scop să ne cunoaștem mai bine. Cum nu cunosc decât vreo două bloggerițe, iar una dintre ele e cea care mi-a lansat această „provocare” nu îmi rămâne decât să dau mai departe acest tag către Bianca2b și să invit pe oricine altcineva care-și dorește să lase un comment cu link-ul către articolul lor (sau postarea pe fb sau whatever)


Reguli:
1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă.AICI!
3. Dați tag-ul mai departe!
4. Nu răspundeți pompos/protocolar/încurcat


1. Cartea/poveștile preferate din copilărie?
„Micul prinț” de Antoine de Saint-Exupery


2. Ce citești acum?
„Fiul cel bun” de Pascal Bruckner

3. Ce carte vrei să cumperi, dar aștepți o reducere masivă?
Vreau să cumpăr cărțile din lista asta. ( Ziua mea e pe 4 noiembrie :))) )

4. Obiceiuri rele în ceea ce privește cărțile?
Încep mai multe deodată și mai amestec poveștile.

5. Ce carte aștepți să citești cu nerăbdare?
Chiar nu pot să aleg doar una, cam toate din lista de mai sus.

6. Ai un  e-reader?
Nu.

7. Preferi să citeși o singură carte sau mai multe în același timp?
Am obiceiul prost să încep mai multe deodată.

8. Ți s-au modificat obiceiurile în ceea ce privește cititul de când ai un blog?
Nu prea, probabil sunt mai atentă la detalii.

9. Ultima carte pe care ai citit-o și ți-a plăcut mult.
„Delirium”.

10. Cartea preferată pe care ai citit-o anul acesta.
„Looking for Alaska”.

11. Unde îți place să stai atunci când citești?
Am un fotoliu foarte confortabil la cealaltă casă, mă scufund în el. Când sunt aici totuși, stau în pat, pe jos, pe scaun, cu picioarele în sus... Nicio poziție nu e confortabilă.

12. Cel mai incomfortabil loc unde ai citit?
Everywhere.

13. Poți să citești în autobuz?
Aș putea dar nu fac asta fiindcă aș uita să cobor.

14. Unde, în natură, ți-ar plăcea să citești/citești?
I don’t know, în parc undeva... la umbra unui copac, în niciun caz pe o bancă.

15. Ce reguli ai atunci când împrumuți cărți?
Nu-mi îndoi colțurile! Nu mânca în timp ce o citești! Nu o lăsa oriunde! Nu măzgăli pe pagini, chiar dacă e doar creion! Nu o da altcuiva!

16. Ai împrumutat cărți vreodată?
Da...

17. Scrii ceva pe marginea filelor din cărți?

Mai de mult aveam acest obicei, dar acum urăsc să văd cărți scrise.

18. Chiar dacă este o carte veche?

Nu contează dacă e veche sau nouă, toate sunt la fel de importante.

19. În ce limbă preferi să citești?

Engleză.

20. Ce te face să iubești o carte?

Îmi plac cărțile care nu sunt previzibile și care abordează teme diferite. De cele mai multe ori însă ajung să iubesc cărțile cu ale căror personaje mă identific.

21. Ce te inspiră să recomanzi o carte?

Nu știu, când iubesc o carte o recomand ca să am cu cine să vorbesc despre ea. :))

22. Genul favorit?
Young adult.

23. Genul pe care îl citești foarte rar este?
Cărțile „polițiste” or whatever...

24. Ce ai alege între a lectura cărți propuse profesorul de istorie, de fizică, de geografie sau de biologie?
Clar cele propuse de profesorul de istorie, iar dacă e vorba despre profesorul MEU de fizică, sau mă rog fostul prof, l-aș alege pe el în detrimentul celorlalți.

25. Ai citit vreodată o carte stand-alone?
Nu știu :)) Probabil...

26. Coperta preferată a unei cărți momentan.

27. Cartea/seria preferată momentan?

„The perks of being a wallflower” e favorita mea de ceva timp, nu am citit niciuna care să o întreacă.
28. Gustarea preferată atunci când citești este?

Nu îmi place să mănânc în timp ce citesc.

29. Numește un caz în care spoilerele ți-au ruinat cititul?

Niciodată nu mi s-a întâmplat.

30. Cât de des ești de acord cu anumite critici aduse unei cărți?

Eu chiar cred că orice carte, cât de proastă ar fi scrisă are un mesaj din care ai ce învăța. De obicei îmi place să mă concentrez asupra părților bune ale unei cărți.

31. Cum te simți atunci când scrii recenzii negative?

Nu am scris nicio recenzie negativă până acum.

32. Dacă ai putea să citești într-o limbă de mult pierdută care ar fi aceea?
Nu știu...

33. Cartea ce te-a făcut să treci prin cele mai multe emoții. 
„The fault in our stars”.

34. Cartea din cauza căreia ești nervoasă și te temi să o începi.
 Niciuna?

35. Poetul favorit.

Poetul român favorit, probabil Bacovia. Poetul străin favorit e Walt Whitman.

36.Câte cărți îți fac cu ochiul momentan?
Prea multe...

37. Cât de des returnezi cărțile bibliotecii fără să le citești?

Când iau prea multe cu gândul greșit că o să am timp... Deseori...

38. Personajul preferat dintr-o carte.

Nu pot să aleg...

39. Răufăcătorul preferat dintr-o carte.
Snape, chiar dacă la sfârșit s-a dovedit a fi bun, la început părea mereu cel rău deci „a jucat” rolul unui antagonist, right? Nu mă puneți să aleg favoriți... :((

40.Ce cărți ai vrea să citești în vacanță?
Care vacanță? S-a dus...

41. Cât de mult ai rezistat fără să citești?
Vreo săptămână? Mai mult dacă am de învățat și nu pot să mă mai gândesc la altceva.

42. Numește o carte pe care nu ai putut să o termini!
„An abundance of Katherines”. Am început-o dar nu am terminat-o fiindcă am început altele. O să o termin... Promise!

43. De ce anume ești distras cu ușurință atunci când citești?
Zgomot... De aceea prefer să fiu singură acasă când citesc... Și de facebook în cazul în care îmi scrie cineva important.

44. Ecreanizarea favorită a unei cărți.
Harry Potter (toate filmele), The fault in our stars, Divergent.

45. Cea mai dezamăgitoarea ecranizare a unei cărți.
„Just like heaven”, ecranizarea cărții „Și dacă e adevărat...” de Marc Levy.

46. Cei mai mulți bani pe care i-ai cheltuit deodată într-o librărie.

De obicei cumpăr cărțile pe rând ca să pară mai puțini banii când le cer alor mei, însă o dată am cheltuit aproximativ 150 de lei ca să cumpăr setul John Green, fiindcă spunea că e stoc limitat și nu am vrut să pierd oferta. :))

47.Cât de des sari peste paragrafe doar ca să citești mai repede?
Uneori sar peste descrieri, dar nu se întâmplă foarte des.

48.Care este motivul pentru care ai renunța la o carte, deși ești la jumătate?

Uhm, doar să primesc una din cărțile din lista de la 3.

49. Îți place să păstrezi cărțile în ordine?
Da. Sunt foarte dezordonată în rest, dar când vine vorba de cărți fac crize.

50. Preferi să păstrezi cărțile sau să le dai altcuiva după ce le citești?

Să le păstrez. Ce rost are să citești o carte dacă nu găsești aceeași plăcere în a o citi a doua oară?

51. Sunt cărți pe care le-ai evitat până acum?
Da... Cărțile despre vampiri și alte creaturi mitice.

52. Numește o carte ce te-a făcut furios!
TfiOS și LfA, pentru că John Green are o plăcere în a te face să te îndrăgostești de un personaj și apoi să-l/ să o omoare.

53. A carte ce nu credeai că îți va plăcea, dar ți-a plăcut!

„Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război”


54. O carte ce credeai că îți va plăcea, dar nu ți-a plăcut!
Nu mi s-a întâmplat.

No comments:

Post a Comment