Monday, September 1, 2014

Ziua 01: Cea mai bună carte pe care ai citit-o anul trecut

Ziua 01 - Cea mai bună carte pe care ai citit-o anul trecut
Day 01 - Best book you read last year
Cea mai bună carte pe care am citit-o anul trecut a fost The perks of being a wallflower, a fost cea care m-a afectat cel mai mult. Am plâns în timp ce citeam ultima scrisoare a lui Charlie, deși nu era nimic trist în ea, și m-am regăsit ținând cartea în brațe în pat, plângând.

Motivul pentru care iubesc această carte atât de mult este faptul că m-am identificat cu personajul principal, Charlie. M-am regăsit în cartea asta, nu neapărat prin ceea ce trece Charlie, ci prin ceea ce simte și am simțit și eu că nu sunt singură. Dar până la urmă cred că ăsta este scopul cărților, să găsești oameni, chiar și imaginari, care sunt la fel ca tine, pe care-i înțelegi și care te înțeleg.

O descriere mai pe larg a cărții găsiți aici. Deci? Care este cea mai tare carte pe care ați citit-o anul trecut?

Nu uitați de tagurile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic
 Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment