Friday, September 5, 2014

Ziua 05: Cartea preferată scrisă de autorul preferat

Ziua 05 - Cartea preferată scrisă de autorul preferat
Day 05 - Favorite book of your favorite writer

Cum v-am spus ieri, autorul meu preferat este Marc Levy, iar azi voi vorbi despre cartea mea preferată scrisă de Levy și anume „Șapte zile pentru o eternitate”.

(poza nu-mi aparține)

Țin să precizez că mi-a fost și azi foarte greu să aleg o preferată pentru că simt că toate cărțile sale pe care eu le-am citit sunt pe locul 1 în topul meu. It’s always so hard to pick favorites...

„Șapte zile pentru o eternitate” este o poveste de dragoste, o poveste despre bine și rău, o poveste care abordează altfel „cea mai mare poveste spusă vreodată”. Ne-am obișnuit cu o anumită imagine creată pentru a-i descrie pe Dumnezeu și pe Diavol, raiul și iadul, și așa mai departe. În cartea lui Levy, Raiul și Iadul sunt două „agenții”, iar Dumnezeu și Lucifer sunt conducătorii lor.

Una se luptă pentru a crea bine, pentru a-i ajuta pe cei ce au nevoie iar cealaltă creează haos, iar secole de-a rândul una încerca să repare ce strica cealaltă. Ei bine într-o zi cei doi lideri se încumetă într-un concurs pentru a decide cine va „controla” omenirea. Ambele „agenții” își vor trimite cei mai buni oameni pe Pământ, iar cei doi vor avea șapte zile la dispoziție pentru a conduce omenirea spre bine sau rău.

Dumnezeu își trimite îngerul preferat, pe Zofia în timp ce Lucifer îl alege pe demonul Lucas. Deși cei doi nu-și cunosc reciproc adevărata identitate, se întâlnesc încă din începutul concursului, iar apoi ceva se întâmplă, ceva ce nici Dumnezeu și nici rivalul Său nu-și puteau imagina: cei doi se îndrăgostesc.

Este o poveste palpitantă, care are drept teme două dintre cele mai vechi abordate vreodată: iubirea și lupta dintre bine și rău.

Este autorul meu preferat și cartea mea preferată scrisă de el, nu aveam cum să-i reproșez ceva, decât poate faptul că este atât de scurtă. Deși la urma urmei, sunt șapte zile pentru o eternitate.

Deci care-i cartea voastră preferată scrisă de autorul preferat?

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic


Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment