Sunday, September 7, 2014

Ziua 07: Personajul feminin preferat

Ziua 07 – Personajul feminin preferat
Day 07 – Favorite female character

Dacă tema de ieri a fost „Personajul masculin preferat”, ar fi fost nepoliticos să le ignorăm pe fete, astfel azi vă provoc să alegeți un personaj feminin preferat dintr-o carte.

Când scriam articolul de ieri mă gândeam la tema următoare și mi-am zis că în mod clar personajul meu feminin preferat este Tris din Divergent, dar azi când m-am apucat să scriu mă uitam la cărțile din cutie (that’s right, din cutie...) și mă gândeam la cât de mult am iubit-o pe Lena din Delirium și după ce ieri am văzut Harry Potter pentru a mia oară mă gândeam că nu aș putea să nu o aleg pe Hermione care mi-a influențat atât de mult copilăria.

Deci pe cine să aleg? Toate m-au învățat atât de multe. De la Hermione am învățat despre importanța prieteniei, că munca grea și curajul te pot duce oriunde îți dorești și că nu contează de unde vii ci unde vrei să ajungi.


De la Tris am învățat că altruismul și curajul sunt deseori același lucru, că să fii diferit nu este un lucru rău deși ceilalți ți-ar putea spune asta și că nimeni în afară de tine nu-ți poate spune cine ești.  


Iar de la Lena care se temea de iubire până să „o cunoască”, am învățat că uneori ceea ce-ți dorești nu este neapărat ceea ce-ți trebuie și că oamenii ți-ar putea răpi orice, mai puțin ceea ce simți și gândești.

Știu că nu ar fi corect din partea mea să las lucrurile așa, pentru că ideea este să alegem doar un personaj preferat, în condițiile astea o aleg pe Hermione pentru că am crescut cu ea și Harry și Ron, și pentru că sunt convinsă povestea lui J.K. Rowling îmi va fi alături toată viața.

Abia aștept să văd cât de greu a fost pentru voi să alegeți un personaj feminin preferat. Who is she!?

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic
PS: Creasem acest concurs pentru a aduce cât mai mulți oameni alături de noi, iubitorii de carte. Ideal ar fi să postați pe „peretele” propriu sau pe pagină (în cazul în care aveți un blog or whatever). Puteți să sharuiți mai apoi statusul sau link-ul pe event-ul challenge-ului sau pe pagina blogului meu, sau chiar să-mi dați un tag în postarea voastră. Dacă le vedem doar noi cei implicați, toate aceste postări își pierd puțin din însemnătate.


Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment