Monday, September 8, 2014

Ziua 08 – Cel mai surprinzător final

Ziua 08 – Cel mai surprinzător final
Day 08 – The most surprising ending

Cel mai surprinzător final pentru mine a fost cel al cărții „Unde ești?” de Marc Levy. O poveste de dragoste adevărată, care continuă peste ani, chiar și când cei doi sunt la sute de kilometri distanță, chiar și când nu mai sunt împreună, chiar și când ea are un copil iar el se căsătorește și își face o familie.

Mi-aș dori să vă spun mai multe dar aș da de gol întreaga carte. Ce vă pot spune e că sigur o să o iubiți. Eu am citit-o după ce sora mea o împrumutase de la bibliotecă și nu a dormit toată noaptea ca să o termine. Nu o mai văzusem niciodată atât de infocată pentru o carte.



Țin și acum minte cum stăteam amândouă în pat, eu citeam iar ea se uita la televizor și la... mine. Eram la ultimele pagini și stăteam cu o constantă uimire în ochi. Mă uitam la carte, mă uitam la ea. Iar ea abia aștepta să ajung la momentul cel mai surprinzător și mă întreba într-una unde am ajuns.

Au fost cele mai intense momente pe care le-am trăit citind o carte, deși o „devoram” practic, simțeam că nu se mai termină ca să aflu ce se întâmplă.

Nu vreau să vă recomand să o citiți, vă implor să faceți asta! E genială pur și simplu, iar acum că mi-am adus aminte de ea, cred că o să o recitesc. 

Deci care este cartea cu cel mai surprinzător final pe care ați citit-o?

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic


Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment