Wednesday, September 10, 2014

Ziua 10: Seria preferată

Ziua 10 – Seria preferată
Day 10 – Your favorite series

Când m-am gândit prima dată la această temă mă gândeam să oschimb fiindcă nu îmi venea în minte nicio serie pe care să o fi citit complet. Și cum stăteam eu și mă gândeam am ridicat privirea și mi-am dat seama cât sunt de idioată când m-am uitat la cărțile mele.

Seria mea preferată este „Harry Potter” de J.K. Rowling.



Nu prea știu ce să vă spun despre Harry Potter ce nu știe deja toată lumea, sunt cărți și filme genial. Le-am iubit în timp ce creșteam și încă le mai iubesc.

Am crescut alături de Harry, Ron și Hermione, am stat cu sufletul la gură de fiecare dată când Voldemort se întorcea și am plâns când au murit Dumbledore, Snape sau Dobby. Nu ai cum să nu iubești seria scrisă de J.K. Rowling.

My love for Harry Potter is as deep as Snape’s love for Lily.



Deci, care e seria voastră preferată?

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic

Spor la citit, bookaholici!


No comments:

Post a Comment