Tuesday, December 2, 2014

Ziua 17: Dacă ai putea schimba finalul unei cărți, care ar fi acela și cum s-ar termina în viziunea ta?

Ziua 17 - Dacă ai putea schimba finalul unei cărți, care ar fi acela și cum s-ar termina în viziunea ta?
Day 17 - If you could change the ending of a book, which one would it be and how would it end in your view?

Dacă aș putea schimba finalul oricărei cărți, bineînțeles aș schimba toate acele cărți în care personajele pe care eu le iubesc mor. Însă este o carte anume în care deși nimeni nu moare, ceva moare în mine la final - speranța împlinirii unei iubiri în care am crezut până la ultimele pagini.

Nu știu cum să vă spun despre ce este vorba fără să fac un spoiler uriaș finalului. 

Este o carte despre care v-am vorbit de curând (relativ). O carte despre iubire și aventură și prietenie, dar care nu s-a terminat tocmai cum mă așteptam eu. Este vorba de Paper Towns, despre care am scris aici

Adevărul este că pe tot parcursul acțiunii 'am ținut' cu Quentin, am așteptat cu sufletul la gură să o găsească pe Margo, să fie fericiți și să se iubească până la adânci bătrâneți - că deh, așa se întâmplă în toate poveștile alea care ne-au distorsionat viziunea asupra adevărului crud al vieții. Dar nu, nu se întâmplă așa, pentru că e vorba de John Green, deci de ce să aibe un happy-ending? 

Dacă EU aș fi scris cartea, aș fi făcut ca la final Quentin să o găsească pe Margo, iar ea să-i spună cât de mult l-a așteptat și că era sigură că el avea să o găsească, și că de aceea DOAR EL merită să-i fie alături în aventura vieții ei. Și apoi ei doi să fugă împreună în NY, unde să trăiască fericiți într-un penthouse, cu doi copii și un cățel. THE END! (Much better right? :)))

Dacă vreți să citiți adevăratul final, și nu unul scris de o romantică incurabilă, fugiți în librării unde găsiți cartea în română - Orașe de hârtie de John Green e acum la Editura Trei.

                                                

Abia aștept să citesc finalurile imaginate de voi, cine știe poate iese vreun fan-fic.

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic
 Spor la citit, bookaholici!



No comments:

Post a Comment