Friday, December 12, 2014

Ziua 18: Cartea preferată citită pentru școală

Ziua 18 – Cartea preferată citită pentru școală
Day 18 – Favorite book read for school

Cred că am mai vorbit de zeci de ori de cartea asta prin comentarii și diverse discuții, și chiar am scris despre ea tot într-o postare #30DaysBookchallenge, de aceea nu am de gând să lungesc postarea asta prea mult. Singura carte pe care a trebuit să o citesc pentru școală și care mi-a plăcut este “Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război”.

Începută celebra discuție de la popotă deja eram complet cufundată în acțiunea cărții. Cred că am citit discuția aceea de aproximativ 20-30 de ori și este alături de capitolul „E tot filosofie...”, partea mea preferată din carte.
Este ceva în pasiunea cu care trăiește Ștefan Gheorghidiu acea discuție ce m-a făcut să îl iubesc și să fie personajul meu preferat pentru mult timp (până în clasa a 12a când profa de română mi-a expus povestea din alt punct de vedere, pe care eu nu-l luasem în seamă până atunci, și mi-a distrus toată iubirea pentru Gheorghidiu).”

Asta am spus despre această carte aici.


Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic


 Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment