Friday, January 2, 2015

#30DaysBookchallenge in one post

Cum nu am reusit termin provocarea pana la sfârșitul lui 2014, și vreau foarte mult să o termin, am decis că o să pun toate temele într-o postare. O să răspund foarte scurt la fiecare, cu o frază și/sau o poză. Iar dacă voi vreți, puteți face o postare pentru fiecare sau să faceți una ca a mea. I’m such a lazy procastinator, I know.

Ziua 19 – Ce carte a fost pe lista ta de cărți de citit de peste un an
Day 19 – What book has been on your TBR list for over a year

Deși am citit deja Divergent, și am cumpărat și Insurgent, tot stă acolo în bibliotecă și hibernează de ceva timp.




Ziua 20 – Coperta preferată a unei cărți
Day 20 – Favorite book cover

Știu că nu ar trebui să judecăm o carte după copertă, dar mă pot considera superficială din punctul ăsta de vedere. My favorite cover is this one, și nu cred că am nevoie de explicații. E superbă.




Ziua 21 – Titlul preferat
Day 21 – Favorite title

City of Heavenly Fire. Nu am citit cărțile (deși vreau) și nu știu exact despre ce este vorba în cartea asta din serie, dar mi se pare că sună genial titlul.



Ziua 22 – Locul preferat pentru citit
Day 22 – Favorite place for reading

Mă adaptez destul de ușor, pot citi oriunde am puțină lumină. Însă locul meu preferat, este un fotoliu pe care îl am acasă, te scufunzi așa în el pur și simplu, este super comod și nu-ți mai vine să pleci de acolo.

Ziua 23 – Cea mai amuzantă replică dintr-o carte
Day 23 – Funniest line from a book

Din "Provocarea" Simonei Stoica. Nu am citit cartea, este și ea pe lista mea TBR, însă mi s-a părut super funny replica.



Ziua 24 – Prima carte pe care iti amintesti sa o fi citit
Day 24 – First book you remember reading

Micul Prinț de Antoine de Saint-Exupéry




Ziua 25 – O carte cu un erou/ o eroina slab/a
Day 25 – A book with a low class hero/ heroine

Imi pare rau sa spun asta, pentru ca urasc sa fiu rea, dar cum am spus si in recenzie, Frenezia nu este o carte extraordinar de bine scrisa, desi as minti sa spun ca nu mi-a placut, pare mai mult ceva ce ai citi pe Wattpad, in consecinta nici eroina cartii, Liv, nu este dintre cele mai complexe sau uimitoare.

Ziua 26 – O carte cu o ecranizare uimitoare (citita sau nu)
Day 26 – A book made into an amazing movie (read or not)

Nu am citit cartea, dar e pe lista mea infinita, dar cred ca este probabil cel mai bun film de care stiu sa fi fost facut dupa o carte. The Great Gatsby, carte scrisa de F. Scott Fitzgerald, ecranizata in 2013 de regizorul Baz Luhrman.




Ziua 27 – O carte cu o ecranizare slaba/proasta (citita sau nu)
Day 27 – A book made into a bad movie (read or not) 

Nu intelegeti gresit, chiar mi-a placut filmul, insa mi s-a parut ca regizorul lui a schimbat aproape tot, deja putea spune ca nu e bazat pe cartea lui Nicholas Sparks. In afara de personajele principale si de drama care afecteaza povestea lor de dragoste, nimic nu e la fel ca in carte. De aceea consider ca e o ecranizare slaba.



Ziua 28 – O carte care te face sa plangi
Day 28 – A book that makes you cry

Nu e nevoie de niciun cuvant. 



Ziua 29 – O carte pe care nu ai citit-o si nici nu vrei sa o citesti
Day 29 – A book you haven't read and don't plan to read

Hmm, seria Fifty Shades. Am citit cam zece pagini din prima carte si nu mi se pare extraordinara, chiar de loc, e mai degraba scenariul perfect pentru un chick flick de succes, de aceea si astept filmul, insa nu cred ca voi citi vreodata cartile.


Ziua 30 – De ce îți place să citești?
Day 30 – Why do you like reading?

Nu îmi place, iubesc să citesc. Pentru că uit de lumea asta și mă duc în propria mea lume, o lume a imaginației, unde trăiesc cu personajele mele preferate și poveștile lor. Și unicorni și curcubeie și ciocolată. (That last part isn’t real, but it would be nice) Uneori prefer lumea asta pe care mi-am creat-o în capul meu în detrimentul realității. De aceea îmi place să citesc, îmi oferă un loc sigur, al meu, în care pot sta atât cât îmi doresc.

 Postarea asta a apărut pentru că am destul de multe lucruri despre care vreau să scriu dar de fiecare dată mă simt vinovată pentru că nu postez pentru #30DaysBookchallenge. Sper că v-a plăcut aventura asta pe care am început-o în septembrie 2014 și pe care reușesc să o termin abia acum în 2015, și promit ca data viitoare să fiu mai conștiincioasă. 


No comments:

Post a Comment