Friday, September 12, 2014

Ziua 11 – Cartea preferată din seria preferată

Ziua 11 – Cartea preferată din seria preferată
Day 11 – Favorite book of your favorite series

Îmi cer scuze că tema care trebuia să fie publicată ieri a ajuns pe blog abia azi. Am avut lucruri de făcut și mi-am amintit de temă abia seara târziu.

Dacă anterior am vorbit despre seria preferată, care în cazul meu este „Harry Potter” de J.K. Rowling, azi vom vorbi de cartea preferată din seria preferată. Adică acea carte din toată seria care v-a plăcut cel mai mult.

Preferata mea din serie a fost „Harry Potter și Prințul Semipur”. Nu știu de ce dar a fost ceva la carte care m-a ținut în priză și îmi părea rău că am văzut filmul înainte și știam cine este Prințul Semipur. Are unul dintre cele mai triste sfârșituri pe care le știu, fiindcă moare Dumbledore și este omorât chiar de Snape, cu care eu personal am „a love-hate relationship”, știu că se dovedește a fi bun până la sfârșitul seriei și totuși nu-mi doream să fie el cel ce-l omoară pe Dumbledore.


„În alte știri” în acest volum Harry se îndrăgostește de Ginny, Hermione de Ron iar Draco are un rol destul de important în toată întoarcerea asta a lui Voldemort.

Nu știu... Pur și simplu cartea și filmul „Harry Potter și Prințul Semipur” mi-au plăcut cel mai mult din seria de cărți și respectiv cea a filmelor.

You gotta love Harry Potter! <3

 Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic

Spor la citit, bookaholici!


No comments:

Post a Comment