Saturday, September 13, 2014

Ziua 13 – Un personaj cu care te identifici cel mai mult

Ziua 13 – Un personaj cu care te identifici cel mai mult
Day 13 – A character who you can relate to the most

Nu mi-a fost deloc greu să aleg acest personaj, mi-a venit imediat în minte. Personajul cu care mă identific cel mai mult este Charlie din „The perks of being a wallflower”.

Mereu am fost ca el, introvertită, ciudată și considerată de ceilalți o „tocilară” și poate că sunt. Nu am fost niciodată fata populară, chiar dacă poate prietenele mele erau, am fost mereu în umbră și ca și Charlie am fost o „wallflower”, vedeam lucrurile, înțelegeam și nu spuneam nimănui despre ele. Chiar și acum e așa.



M-am regăsit în personajul lui Charlie nu neapărat prin lucrurile prin care trece el ci prin ceea ce simte și modul în care el relaționează cu ceilalți. Cred că de aia sunt și atât de atașată de această carte, fiindcă mă regăsesc atât de mult în ea.

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic


Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment