Sunday, September 14, 2014

Ziua 14: Cea mai tristă moarte a unui personaj

Ziua 14 - Cea mai tristă moarte a unui personaj
Day 14 - Saddest character death

Când am ales tema în minte îmi venea moartea lui Snape, din ultimul volum al seriei Harry Potter, dar apoi m-am gândit la toate personajele din cărți care au murit și la care am plâns și la niciuna nu am plâns ca atunci când am citit:

“Augustus Waters died eight days after his prefuneral, at Memorial, in the ICU, when the cancer, which was made of him, finally stopped his heart, which was also made of him.”

Nu știu de ce, dar cât timp am citit cartea m-am așteptat ca ea să moară, deși nu prea are sens având în vedere că povestea e scrisă din punctul ei de vedere, but I'm just that stupid.

Nu mi-a venit să cred când îi spunea lui Hazel că e bolnav, că „s-a aprins ca un pom de crăciun” eram pur și simplu... Nici nu știu cum să explic, am început să plâng încă de atunci deși speram încă la un final fericit, am tot sperat, chiar și în timpul prefunerariilor lui... I'm a sucker for happy endings.

Șiiiii nu a fost un final fericit dar cred că asta face The fault in our stars o carte atât de specială.

Moartea lui Gus m-a afectat mult, de când am citit rândurile citate mai sus, și până la final am plâns într-una. M-am simțit ca atunci când pierzi pe cineva apropiat, ceva s-a rupt. M-am simțit de parcă l-aș fi cunoscut, de parcă am fi fost prieteni, de parcă am fi fost iubiși. Dar probabil este doar modul genial în care John Green și-a construit personajul și faptul că noi l-am cunoscut pe Gus din punctul de vedere al lui Hazel, care era îndrăgostită de el.

So yeah, moartea lui Gus a fost probabil cea mai tristă.

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic
 Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment