Thursday, September 4, 2014

Ziua 04: Autorul preferat

Ziua 04 - Autorul preferat
Day 04 - Your favorite writer

Nu știu ce a fost în capul meu când m-am gândit la provocarea asta, când mi se pare atât de greu să aleg preferați indiferent de ce este vorba. Cu toate acestea, după ce m-am gândit puțin (toată ziua) am reușit să aleg un autor preferat.

Autorul meu preferat este Marc Levy. Ce știu eu despre el este că e un scriitor francez de vreo 50 de ani, că prima sa carte, „Și dacă e adevărat...”, a fost publicată în 1999 și ecranizată de Spielberg în 2005 sub numele „Just like heaven” (citiți cartea, ecranizarea a fost sub așteptările mele) și mai știu că este cel mai citit autor francez din lume (I’m sure I remember reading that somewhere).


Nu știu ce v-aș mai putea spune despre el, în afară de faptul că toate cărțile pe care le-am citit, scrise de Levy, m-au captivat și le-am iubit, și că îmi pare rău că multe persoane din România nu au auzit de el pentru că eu chiar cred că este un autor care merită să fie citit și să fie în „headlines” cu ceilalți autori contemporani atât de mediatizați în ultima vreme.

What about you? Care-i autorul vostru preferat? *I feel like I’m about to hear a bunch of John Greens*

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic


Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment