Tuesday, October 21, 2014

„Paper Towns” de John Green | Book Review + Updates on the #30DaysBookchallenge

            Hello bookaholici!

            Am tot contramandat continuarea a #30DaysBookchallenge și știu că nu m-am ținut de cuvânt căci spuneam că o să-l reîncep la jumătatea lui Octombrie, însă facultatea mi-a ocupat mai mult timp decât m-am așteptat inițial.
            Anyways, cum îmi mai eliberez programul o să continui challenge-ul, probabil nu voi posta chiar în fiecare zi, însă voi continua de unde am rămas de fiecare dată.

            All this being said, revin la cartea despre care voiam să vă vorbesc și anume „Paper Towns”.

Synopsis:


„Quentin Jacobsen has spent a lifetime loving the magnificent, adventurous Margo Roth Spiegelman from afar. So when she opens his bedroom window late one night and summons him to join her on an ingenious campaign of revenge – he follows. 

After their all-nighter ends and a new day breaks, Q arrives at school to find that Margo has not. Always an enigma, she now becomes a mystery and Q soon learns that there are clues to be followed in his search for Margo.”

My opinion:


Ceea ce m-a dat peste cap la cartea asta a fost numărul de ori în care am început-o. Pur și simplu nu reușeam să fiu atentă, și citeam un capitol, maxim două de fiecare dată, apoi o lăsam jos și uitam de ea.

Însă de această dată, nu m-am putut opri și nu pot decât să mă gândesc că nu eram pregătită pentru ceea ce avea să urmeze.

„Margo always loved mysteries. And in everything that came afterward, I could never stop thinking that maybe she love mysteries so much that she became one.”

Așa se termină prologul cărții, și este printre citatele mele preferate din cărțile lui John Green. Ce-mi place la personajele lui este că nu sunt niciodată „perfecte”, dar sunt oameni cu un suflet frumos. Da, chiar și Alaska și chiar și Margo. Poate că fac asta prea des dar îmi place să mă pun în pielea personajelor, și chiar am înțeles dorința lui Margo de a dispărea și totuși nu m-aș fi gândit niciodată la toate „indiciile” pe care Quentin a reușit să le descifreze, lăsate voluntar sau nu.

Cred că asta creează legătura dintre cei doi, lucrurile pe care Margo le făcea și care erau înțelese doar de Quentin. Nu au avut o relație, dar s-au iubit, fiecare cum a știut și căutarea disperată a lui Q demonstrează asta din plin.

Ce m-a mai impresionat, sau mai degrabă surprins, este finalul. Cu siguranță nu mă așteptam la finalul acesta mai ales privind modul în care evolua căutarea lui Quentin și fiind obișnuită cu celelalte cărți ale lui John Green pe care le-am citit. Nu vreau să fac spoilere (mai mult decât am făcut deja poate) așa că vă las să descoperiți singuri ce se întâmplă cu cei doi.

„Paper Towns” este o carte potrivită pentru adolescenți în care este relatată aventura lui Quentin Jacobsen în căutarea singurei fete pe care a iubit-o vreodată, Margo Roth Spiegelman. O fată... cel puțin complicată, care te va fascina (sunt sigură) îndeajuns încât să citești toată cartea căutând-o alături de Q.

I loved it! Am terminat-o în vreo 4 ore, în care am stat aproape nemișcată în pat, citind și la final a fost un fel de WOW în mintea și inima mea. V-o recomand cu drag mai ales că o puteți găsi din toamna asta la Editura Trei sub numele „Orașe de Hârtie”.



Next on my list: „An abundance of Katherines” and „Will Grayson, Will Grayson”


Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment