Monday, December 1, 2014

Ziua 16: O carte pe care vrei s-o citești de mult, dar pe care încă nu ai citit-o

Ziua 16: O carte pe care vrei s-o citești de mult, dar pe care încă nu ai citit-o
Day 16: A book you wanted to read for a long time but still haven't

Sunt o mulțime de cărți pe care nu le-am citit încă, și pe care aștept cu nerăbdare să le citesc. Însă în ultimul timp, atunci când mă gândesc că poate vreodată o să mai am timp să citesc din plăcere, și nu din obligație, gândul meu se duce la seria Percy Jackson și Olimpienii. Seria asta era de mult timp pe lista mea, dar a urcat în top atunci când am văzut filmul făcut după Percy Jackson și Olimpienii: Hoțul Fulgerului.

Și știu, am o obsesie de a nu vedea filmul până nu citesc cartea, însă a fost din greșeală. Mă uitam la televizor (wow, da televizor...) și când am realizat despre ce film e vorba nu m-am mai putut opri. Și de vreo două săptămâni sunt obsedată de ideea de a citi toată seria, în vacanța de iarnă. Which is impossible. Nu din punctul de vedere al timpului, căci aș putea termina seria în mai puțin de o săptămână, ci datorită faptului că urmează sesiunea. Și sunt terifiată.

Anyway, acestea sunt cărțile pe care vreau de mult să le citesc dar încă n-am avut plăcerea.

Dar voi? Ce cărți aveți pe lista aia infinită pe care vreți de mult timp să le citiți?

Nu uitați de tag-urile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic
 Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment